Onsdagen den 4.e November 2009



Huahuua, är helt slut efter denna fartfylda, men tokmysiga dag :)
Lämnde Saga på dagis halv 9, blev upphämtad av Linnea & hennes son Hampus, For direkt hem till Vanja, för en mamma-bebisdate :) Stunden senare dök Susanne & Dogge upp oxå :) Bebisarna lekte & skrek ikapp, och mammorna försökte underhålla dom så gott vi kunde ;) Det bjöds på frukost, Vanja hade bakat bröd, och hade HUR MKT smaskigt pålägg som helst, lagom frestad jag var kan jag lova ;) Men söta Vanja hade dukat så fint till mig med en shake, och kaffe, himla sött gjort :D Jag var duktig & drack min shake, och höll mig från den fantastiskt fina frukosten :) Sen lektes det lite mer, snackades massa gojja & hade det jättebra :) Vips så vart det dax att åka & hämta våra stora barn på dagis, och sen fortsatte playdaten hemma hos mig :) Vanja lagade pizza till mammorna & köttbullar med stuvade makkisar till barnen & tog med sig, vilken pärla vaa?? Och JA, jag smakade av pizzan, den luktade ljuvligt, och smakade ljuvligt, -dåligt samvete? NIX, inte ett dugg :) sådetså!  Saga & Vilmer röjde satan, & bråkade en del, och pussades en del, ÄKTA KÄRLEK ;) haha! vid 18-tiden drog sig sällskapet hemåt, och då kom barnens faster hit & drack en kopp kaffe. Busade lite med barnen & kollade igenom lite kläder :) Väldans trevligt. Nattade barnen lite senare idag, vid 19.20, Saga DÄCKADE diiiirekt, hon var sjukt övertrött & odräglig, haha. Och David har inte bjudit på sitt bästa humör han heller tyvärr ;)

Men nu sover dom, jag har plockat lite & druckit lite kaffe.
nu sitter jag i soffan & pustar ut, denna dag har verkligen vart strålande på alla sätt & vis, med världens bästa sällskap :) Men nu är jag trött, hahah!!!!

ska slänga mig in i duschen & TVÄTTA håret ;) haha..
sen blir det soffmys ala all by my self!


Och idag kom dom : DAVIDS TVÅ FÖRSTA TÄNDER :)
STOLT MAMMA :) nu går jag med på några fler sömnlösa nätter, såsom de måste klia i hans mun <3

puss&godnatt!
Anonym

Tack för en underbar hel dag :) de gillade vi...Puss

PUBLICERAT DEN 2009-11-05 KLOCKAN 13:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: