Snart GoodNiiiight!



jomenvisst!
Veckohandlingen avklarad iallafall.
Barnen har vart snälla mestadels av dagen.
Pappan gick & la sig nyss, ska göra honom sällskap alldeles strax.
Mår inte riktigt hundra, men i detta hus känns det som att vi är sjuka för jämnan, men så är det ju när man har småbarn, det går ju bara runt, runt, runt..Jaa, ni förstår ;) Inget att göra åt, förutom att gilla läget :)

Har lagat mat nu på kvällskvisten, Fläskfiléwok blidde det.
Morgondagen består av barnkalas i Knivsta. Köpte present till LilleMan idag, tror att han blir nöjd,kan inte skriva vad det är, då hans mor läser min blogg ;) och jag vill inte att hon ska skvallra :D haha! Skönt att komma hem efter det & bara värma på middagen, istället föratt behöva ställa sig & laga mat då lixom. Efter det blir det eventellt en fika i Giresta :) Mkt trevligt :)

Fy fasiken vad helgerna går fort :(
skit-tråkigt ju,vill ha mer tid med familjen (pappan)!
Snart är det måndag igen, och dax för rutiner, dagis, träna, stressa.. 
mmm, det gamla vanliga typ. Hoppas det blir en bra vecka..

näh, har sjukt mkt jag skulle behöva skriva av mig.
Men av ren respekt till många så ska jag krypa ner bredvid min karl, och beklaga mig lite, gråta lite, och få vara bara "Sanna". Han är en av dom få, som jag verkligen öppnar mig för nuförtiden.. och han är nog den enda, som verkligen förstår mig. Jag vill inte vara till besvär för andra, och jag vill inte störa i era rutiner & eran vardag, så jag låter hellre bli. Less på att bara duga när det passa vissa.. Och jag behöver inte era skuldkänslor, för det är enbart då, nån överhuvudtagen hör av sig längre känns det som, när någon tagit åt sig av något & vill göra rätt för sig, en gång, och sen är allt bra... typ! Hur skulle det vara om nån någon gång skulle fråga hur JAG mår? och vad JAG har gjort på senaste? varför bryr jag mig ens..? äsch, krypa ner till SexxiBulln var det ja, och fortsätta detta krig i mitt huvud..



godnatt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: