Söndagen den 1.a November 2009


Hej hej hallå!
Sitter här i köket & "äter" min lunch!
David ligger på golvet & Saga sover middag!
PappaBulln rymde ut & fixat lite :)


har hunnit med en hel del idag faktiskt!
Vaknade av mina fina barn, tog en dusch, sen duschade Saga med Pappan. Klädde oss, åt frulle & begav oss iväg till Uppsala, för lite kafferep med Emelie, Matte & Emilia :) Väldigt trevligt, efter det styrde vi mot ElGiganten, föratt kolla på en ny minidator till mig, hittade ingen jag fastande för :((( Men vi köpte iallafall en dörrklocka, och sånt skit. Styrde vidare mot MAXI, veckohandlade, Saga blev en tröja rikare, och Pappan köpte 2 par regnbrallor inför helgen, då han ska iväg med grabbarna på 4-hjuling/groggMys ;) Så jag blir gräsänkish i helgen då! Sen for vi hem, la Saga för hennes middagslur, David vägrade, så han ligger & leker istället ;) Hah!

Vad resten av dagen bjuder på har jag ingen aning om.. kanske ska fortsätta kratta löv sen, då får ju barnen frisk luft samtidigt. hmm.. lär visa sig, kanske tar en "målamedvattenfärger" innedag!

jaja, nu ska jag glo runt lite här.


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: