Tack TOMTEN!!!


Tack Tomten, föratt du kom tidigt iår.
Barnens kusin ALICE har fått en tidig julklapp, ett nytt HJÄRTA väntar på henne i skrivande stund i Göteborg :) Det kallas LYCKA, vi håller alla tummar vi har under denna kväll/natt att operationen går som den ska <3
ALICE, stunden innan dom åkte mot HJÄRTAT <3


ååh, jag är så himla glad över detta alltså :)
äntligen äntligen äntligen!!!



Smyger in ett inlägg om våran dag för övrigt oxå :)
Efter att barnen hade sovit middag & jag hade satt upp julgardiner i resterande av huset så hade Pappan tänt grillen & barnens farföräldrar kom över föratt grilla korv med oss. Sjukt mysigt trots att det var dimma, grått & tråkigt väder, då nyheten om Alice gjorde att det trots allt detta sken en osynlig sol över oss alla :) Var ute några timmar & lekte med barnen efter det. Uppskattades massor av dom:) Pappan pyntade huset lite till utvändigt. Och nu sitter vi inne, vi har fikat på lite lussekatter & kaffe, mysmysmys <3

Ska kramas med mina vackra familj nu, och jag kan nog ärligt säga : att denna Advent är det BÄSTA hittills NÅGONSIN!








hej på ett tag :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: