TIIIIISDAG!!!!

HAHAHAAA, fick en kommentar för en liten stund sen här på bloggen, Av min svägerska Sofie, som påpekade att det faktist är TISDAG idag, INTE måndag ;) haha! om jag är trött? jovars ;) hahahaaa! TACK SOFIE :D (men det hade kunnat vara måndag, tsss)
För övrigt så går alla mina tankar till Min bror & min svägerska idag <3

Ja, Saga är på dagis, gick superbra att lämna snuttan.
Färklarade läget med sprutan igår, ifall det skulle visa sig något under dagen.
Dom lovade att ringa direkt så jag kunde komma & hämta henne isåfall.

Har hunnit vika tvätt, kört igång torktumlaren, plockat ur diskmasinen, kokat kaffe & fixat mig 3 knäckemackor, som jag i skrivande stund goffar i mig. Och ang min diet, så har jag inte kört den på en vecka. Fick rådet att sluta den ett tag, efterssom att jag börjat träna nu & så. Såfort kroppen har vant sig vid motion igen så kör jag igång. Tills dess unviker jag fikabröd & godis på vardagarna. Äter regelbundet & hälsosammare. får se hur det går.

David är trött, men vill ikke sova.
Han bjuder på kanonhumör, så mig gör det inget :)
Skulle behöva skura golven,men orka?!
ska plocka fram & stryka julgardinerna ikväll tänkte jag. Dom ska upp i helgen. Och då ska jag & Saga tjyvstarta & baka lussekatter, bygga pepparkakshus & baka pepparkakor. Vi ska åka & köpa en julgran ihelgen oxå, och nytt pynt, då vårt verkar ha försvunnit i flytten :( thank good för rusta, som har billigt pynt ;)  Granen klär vi inte förrens nästa helg tror jag. Känns lite tidigt ;)haha

jaja, ska underhålla min bebis nu, som inte fått in styrvanan på gåstolen ännu, han går rakt in i väggen & sen kommer han inte längre;) haha


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: