Tisdagen den 3.e November 2009


Ganska nyligen hemkommen efter att ha lämnat Snuttan på dagis.
Vi åkte buss idag, och Saga fick gå till hållplatsen, och när vi stod där & väntade så åkte barnens farföräldrar mot uppsala, Saga vinkade & ropade  TITTA PÅ MIG FARFAR, TITTA TITTA ;) haha!Hon ville säkert höra hur duktig hon var från dom med, då jag berömde henne hela tiden föratt hon höll mig så fint i handen hela tiden & inte sprang runt & dummade sig ute på vägen. Jag är så stolt över min duktiga tjej :) När vi klev av så kopplade vi på ståbrädan, och Saga stod så fint på den hela vägen till dagis. Pussade på henne & vinkade hejdå, innan jag & David gick mot bussen igen.

Och nu är vi hemma.
David har nyss käkat & sitter nu i Dogges babysitter & kollar på tv!
Ska tugga i mig min frukost, som idag består av en stooor kopp java, och en brownieBar! Ska försöka hinna fixa lite tvätt idag, och pyssla lite. Passa på medans Saga är på dagis.

Ikväll ska Pappan & Saga få middags hos barnens farmor :)
Dom ska passa på att äta rödspätta (enda fisken Daniel äter), nu när jag inte äter riktig föda :) Smart av dom, och skönt för mig, som slipper laga mat. Tar med mig en portion gröt till David, och en shake till mig :) blir kanonisch!


nääh, lägga mig på golvet med David nu, är lite mys-sugen :)



pusskram

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: