Torsdagen den 12.e November 2009



Usch & fii vad David har vart missnöjd idag!
Tråkigt med såna dagar, Saga kommer lixom lite åt sidan tyvärr, som tur är så är hon väldigt självständig, men jag känner mig dum iallafall!

Barnen sover iallafall middag, och jag tvättar sängkläder, har småplockat lite och så.
Om typ 2 timmar så åker vi ner till byn, handlar lite & sen går till vårdcentralen.


nääh, om man ska ta en kopp kaffe kanske.
I väntan på att mina älsklingar ska vakna.

och en sak slog mig tidigare..
Detta år har snart passerat, och jösses, vilka prövningar jag, mina nära & kära har fått genomgå. På många sätt har detta varit det värsta, hemskaste & jobbigaste året hittills, men på många sätt har det det hänt otroligt fina saker, och många hårda beslut har fått tagits, till någras fasan, och till någras bästa! Oavsett vad, så har vi ALLTID varandra. Thats what friends and familys are for <3

bara en tanke, som slog mig.. 


pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: