Torsdagen den 5.e November 2009



Yeees ;)
Har äntligen lyckats dra ner min kära vän Emelie i bloggträsket ;)
Det gillar vi skarpt, men ATTANS vad jag fick böna & be ;)
Väkommen baby :D

David sover sin sista lur för dagen innan natten.
Saga springer runt här & leker, vi kom nyss hem. Fick skjuts till dagis av farmor, och sen blev vi bjudna på kaffe hemma hos henne & farfar. Väldans trevligt då barnens 2 kusiner & faster dök förbi för bokad klipptid ;) Saga & Alice lekte lite och vi andra pimplade kaffe! mkt trevligt :)

Pappan & Saga ska få lasange till middag.
Och själv dricker jag min dagliga shakemiddag!
David får sin gröt, som vanligt.

nääh, nu ska jag busa med min fina dotter.
Som förövrigt är omplåstrad i pannan, efter ett fall från stolen på dagis.
Sånt som händer, men det svider i mitt mammahjärta ändå.
Resulterade i en bula & ett skrapsår!
stackars mammas pärla!


pusskram

Emelie

Hahaha...

Nu har jag suttit och muppat mig lite ;)

Ändrade min blogg lite flåt :(

Pussa på stackars Saga från mig och glöm inte David <3<3<3

PUBLICERAT DEN 2009-11-05 KLOCKAN 22:17:47
BLOGG: http://emiliagronbergsmamma.blogg.se/
Maria

Och hennes adress är????

PUBLICERAT DEN 2009-11-05 KLOCKAN 22:23:24
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: