Torsdagen den 5.e November 2009


Sådärja, efter många om & men, såär Saga på dagis. Tänkte till 99% ringa dit & säga att hon inte skulle komma idag, för när jag vaknade imorse, så var det inte av klockan, och inte av David, utan av SMÄRTA. Det kommer tillbax nu, jävla skitrygg, och jävla skitischias! Faan, har inte haft såhär ont på månader faktiskt :( Men efter 2 pronaxsén(stavning?) & lite svärandes så gick det "pepparpeppar" över ganska mkt. Har fortfarande ont, men kan röra på mig utan att tårarna sprutar!

jaja, ska sluta beklaga mig nu!
dax för en kopp kaffe & lite lek med min son.
skriver mera sen förmodligen.

det snöar ute idag med :)
mysmysmys, snart är det JUL!
längtarlängtarlängtar :)

idag är alla mina tankar hos en kär vän!
bara föratt ni är så starka, bara föratt ni är så himla bra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: