Fredagen den 23.e oktober 2009


Sådärja, första dagen avslutad med dieten!
Har gått bra, har faktiskt hållt mig relativt mätt på 3st shakes, och 2 bars!
Visst har jag vart SJUKT sugen på allt i matväg & godisväg, men att tugga tuggummi har hjälpt en hel del. Och jag känner mig nöjd med dagen. Humöret har vart bättre än jag förväntade mig. Brukar vara himla sur när jag är hungrig, men som sagt, det har gått bra!

Dagen annars då?
Jo, efter frukosten så for jag & familjen in till Uppsala, åkte upp till farfar på sjukhuset, och hälsade på. Han vart så himla glad när vi kom, och Saga var ÖVERLYCKLIG, hon saknar sin farfar så himla mkt. Saga & Farfar delade på hans lunch, och satt & mös under hela timmen vi var där. Märks att det går framåt, jäkla skillnad idag, om man jämnför med tillståndet sist jag var där. Det har hänt massa positivt & det är vi glada för :)

Efter det for vi & hämtade upp barnens mormor.
PappaBulln släppte av mig, henne & David på gränby C, medans han & Saga for till Biltema & mös runt. Handlade med mamsen, David sov.. Det gick bra, och vagnen är ju bara FÖÖÖR underbar!!! När vi var klara hämtade Pappan upp oss igen, och vi for till LiljeforsVårdcentral, där mamma hade läkartid, Pappan åkte runt i bilen med barnen medans jag & mamma var där. Sen skjutsade vi hem mamma, och for hem.

Dumpade av Pappan & barnen, medans jag & Svärmor åkte in till stan föratt leta jacka till mig. Hittade en jättefin, som jag kände mig bekväm i, och Svärmorsan unnade sig 2 par mysbrallor :)) For hem igen, tog barnen, då Pappan fick ett migränanfall, och behövde sova några timmar! Lekte med 2 missnöjda förkylda ungar, och försökte underhålla dom så gott det gick. Ledsnade av utmattning & klädde på dom, och gick hem till svärmor & tiggde kaffe. Och där var SJÄLVKLART barnen jättesnälla, hahaha!! När klockan närmade sig 19, så gick vi hem igen, Pappan vaknade till liv & vi nattade barnen! '

Så har våran dag sett ut.
Började bra, och slutade bra, bortser från barnens dåliga humör på eftermiddagen, vafaan, bägge är ju förkylda, så vad kan man begära av dom lixom? mina fina huliganer.

Nu ska jag snyta mig, sen lägga mig raklång i soffan bredvid min trötta make.
Blir tidigt isäng ikväll, är helt slut jag med.

puus&heeej!!
Maria

Lycka till med dieten gumman <3

PUBLICERAT DEN 2009-10-23 KLOCKAN 23:05:45
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: