Fredagen den 23.e oktober 2009



Äntligen freeedag!
Innebär att PappaBulln är hemma :P

Fasiken vad David har krånglat inatt!
De bara slog till, och han vart sjukt snorig, så jag har sugit ur näsan på honom med pumpen typ 1000ggr inatt! Och det slutade med att jag pallade inte springa upp & ner hela tiden, så han fick sova mellan mig & PappaBulln istället.  så jag är lagom slut idag...

Dagen bjuder på lite äventyr iallafall!
Saga vill åka & hälsa på farfar, så det ska vi göra efter frukosten. Efter det så hämtar vi upp barnens mormor, och åker med henne & handlar lite. Sen kl 13 har hon läkarbesök, och efter det skjutsar vi hem henne igen. Och då far vi vidare på jakt, efter en jacka till mig. Lite shopping alltså.


nu ska jag dricka min frukost ;)



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: