Fredagen den 30.e oktober 2009

Heeeeej!

Känner mig såå himla utvilad.
David sov från 19.15 igår, till typ 6.40 imorse :)))
Gick upp en gång vid 4 tiden, och gav han nappen som han hade tappat =)
Thats it lixom, sen har han sovit som en stock :)
Håll tummarna på att det fortsätter så!

Nu ligger han på golvet & leker, medans Saga sitter här bredvid mig & ritar!
PappaBulln står i duschen, och snart är det frukostdax i huset!
En Shake, och 3 koppar kaffe, is the shit!
men ack vad jag saknar MAT!
baraenveckakvar

Ser ut att kunna bli bra väder idag.
Trevligt, kul för barnen om inte annat.
Och något annat som är kul, är att gubben kommer hem idag :)
HAPPYHAPPYHAPPY, hoppas allt faller på plats, så han slipper åka tilbax sen :)
Saga kommer bli ÖVERLYCKLIG när hon får träffa honom. Men måste låta honom landa först, så kanske hälsar på imorgon eftermiddag eller nått. Lycklig, kommer hon hur som helst bli :)

nu ska jag ta med mig barnen till köket & fixa frulle!


hejdåå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: