Lördagen den 10.e oktober 2009



Bara jag & David vakna i detta hus, Daniel var hemma runt 2 inatt, hade haft det jättekul, himla skönt att höra :) Ja, så Pappan & Prinsessan sover alltså som grisar. David leker under gymet & jag ska hitta lite ork att slå igång en kanna kaffe.

Bakade bröd igår btw, blev thékakor. Mumsigt värre ;)
Saga älskar hembakat bröd, så där har vi en glad tjej sen när det är frulletajm. Skippade muffinsen, då jag vet hur mkt min lilla tjej tycker om att hjälpa mig när jag bakar, så hon & jag ska baka tillsammans idag tänkte jag.

dagen blir lugn, finns som sagt alltid något att göra.

nu ska jag kolla in jotex, haléns & ellos, måste ha nya gardiner till matsalen nu ju ;)
och måste skicka tillbax dom andra gardinerna jag köpte, dom där grå julgardinerna som jag skulle ha i vardagsrummet. Då (smarta!!!) jag glömde kolla längden innan jag beställde, och dom är typ en meter för korta!!!!!!!! kanske inte riktigt en meter, men ni hajjar!! ILSKA!!! bläää, dom som var sååååå fina, och det fanns ingen annan längd på dom :(((


ajaa, bara att kirra nytt.

pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: