Lördagen den 17.e oktober 2009


Det är ingen vaaanlig dag,
för det är SUSANNE´S födelsedag,
HURRA HURRA HURRA.
GRATTIS baby på 30-års dagen :))


Spenderat dagen hittills med att busat & myst med ungarna & deras far! Blev bjudna på frukost hos barnens farmor, trevligt värre :) Nu sover barnen middag, och har gjort det i 1 ½ timme, nån av dom lär säkert vakna snart! Jag har underhållt mig själv med att damsuga, och skurat hela huset, skiiinande rent i detta hem nu :) Bytt sängkläder & fixat med tvätten har jag hunnit med.

Ikväll ska vi på Susannes 30-årskalas, ser verkligen fram emot det, kul att kunna koppla bort lite & försöka ha lite trevligt, under omständigheterna, viktigt tror jag! Saga ville inte följa med, utan ska tydligen sova hos farmor, i FARFARS säng, mallgrodan själv lixom <3 hihiii! Så det blir jag, PappaBulln & PytteBulln som far på kalas, jag & David står över alkoholen & låter Pappan dricka några öl :) Ska ta en riktig helkväll med Susanne framöver istället, med förfest, krogen & efterfest, allt  som hör till lixom ;)  eller vad säger du baby?? ;)  Nääh, men det ska bli kul, har plockat fram kläder som pappan ska ha ikväll, han kommer vara så stilig, och själv drar jag på mig jeans & en tröja bara, i brist på "finkläder".  menmen! Lär väl ändå bli nerkräkt några ggr under kvällen ändå (av PytteBulln FÖRHOPPNINGSVIS) hahahaaa!!

nu ska jag ut & smoka lite!

njut av kvällen, för det ska jag göra!

pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: