Lördagen den 31.a oktober 2009



Helt sjukt, imorgon går vi in i November månad...

Sitter i soffan med Pappan & Dottern, Sonen sover en liten sväng.
Han har sovit superbra inatt med "pepparpeppar". Nattade honom som vanligt kl 19. Han vaknade vid kvart över 6 imorse, fick mat, och somnade om till tio i 8 :) Hur underbart som helst, känner mig pigg & utvilad, kände mig till & med så snäll att jag lät Pappan sova en timme till efter att jag klivit upp med barnen. Så när han vaknade så var kaffet klart, barnen påklädda, och jag likaså. myspys.

Imorgon blir det en tripp in till uppsala, handla mat & glo runt i affärer.
Har hittat en bänk på ikea som jag vill ha till allrummet, men att få in min make på ikea GÅR INTE!!! haha. han verkligen hatarhatarhaaatar ikea. Men det kommer andra dagar, och annat sällskap.


nu ska jag mysa med familjen.
och sen se vad dagen bjuder på.
en promenad kanske?


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: