Måndagen den 12.e oktober 2009 - del 2



Skänker denna till dig som vill ha den :
"text & bild lånat från ikea.se"

KULLEN
Garderob med 3 dörrar
 Produktbeskrivning
formgivare:
IKEA of Sweden
Storlek
Bredd: 144 cm
Djup: 51 cm
Höjd: 191 cm

material:
Förnyelsebart material (träet).
bra att veta
5 hyllplan och 1 klädstång medföljer.
Kräver en takhöjd på minst 198 cm.
skötselråd:
Torka med en trasa fuktad med milt rengöringsmedel.
Eftertorka med torr trasa.
produktbeskrivning
Basmaterial/ Lådbakstycke/ Lådsidor: Spånskiva, Folie
Rygg: Träfiberskiva
Lådbotten: Träfiberskiva, Folie

den står bara & tar plats hemma hos oss.
Fås gratis mot nermontering & hämtning!
alltså : du skruvar ner den & står för hämtningen!

intresserad?
lämna en kommentar här, eller skicka ett mess!


inom en snar framtid så ska jag även sälja våran syskonvagn, en Carena dubble swing!
då jag är ute efter en annan vagn nu! lägger ut den här innan den läggs ut på blocket!


nu börjar barnen vakna ikapp efter deras långa lurar på över 2 timmar!
älskart!


hejdå!
Maria

Älskling.. Jag BEHÖVER verkligen den :) VERKLIGEN.. Ge den till mig, mig, mig :) Puss <3

PUBLICERAT DEN 2009-10-12 KLOCKAN 22:47:45
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: