Måndagen den 12.e oktober 2009 - del 3



Garderoben bortlovad!
10 min efter inlägget så ringde Emmelie & ville ha den :)
Tänk så smidigt det kan gå! kanoon!

Asså David var ju vaken typ 2½ timme imorse, sen somnade han om vid 9, vaknade igen vid 12, ville ha käk & somnade om igen :/ Och han sover fortfarande!!! Hmm, ska jag vara glad eller orolig? Men jag kommer väcka honom om han inte har vaknat inom 45min, och då får han hålla sig vaken tills 19, då det är natting! Tröttmössan själv lixom!

Jag & Saga slängde ihop en sats muffinssmet för en stund sen.
Blidde chokladmuffins, och dom är nyss uttagna ur ugnen :)
Saga har smet över hela sin ljusrosa t-shirt, men det är en världslig sak ;)
Huvudsaken är att hon får vara med & har kul :)

nu : leka med Saga <3


puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: