Måndagen den 5e oktober 2009 - del 2



YEAH, imorgon mellan kl 8-10 nångång så kommer DHL med våra nya matsalsmöbler ;)

annars så mår jag fortfarande illa som attans, barnen sover, Saga har sovit i 2 timmar & David har soit typ 15min, han vaknade 20 min efter att Saga somnade & ville ha lite kvalititetstid med sin mamma <3 Och när Saga har vaknat så är det hennes tur, om hennes bror behagar att sova en liten stund alltså :) Tänkte att Saga ska få hjälpa mig att förbereda middagen oxå, måste försöka få i min lite riktig mat iallafall till kvällen. Blir lätt-tuggat - fläskfilégryta med chili, och ris till det.

Siter & kollar på Förlossningskliniken, och som ALLTID så fälls det en & annan tår, då jag tänker tillbax på mina fantastiska förlossningar, och det fina man får utav det jävliga arbetet man gör.

uscha, Pappan får svänga förbi ica påvägen hem, hämta ut mina gardiner som kommit & köpa alvedon. Huvudet dunkar. Har fått i mig lite kaffe iallafall, och en halv munk, som ganska snabbt kom på retur. Men efter det har jag "pepparpeppar" inte kräks något. Och det var ett antal x timmar sen. Efter förra inlägget typ.

jaja, vänta på att min prinsessa ska vakna, och kolla facebook undertiden.


pussheej
Linda

Haha fan vad kul :) HAHAHA, trevlig?? Det ingår i hennes jobb ;)

PUBLICERAT DEN 2009-10-05 KLOCKAN 17:04:39
BLOGG: http://mammaliindas.blogg.se/
Anonym

Lila, det var inte så illa :D

Tack för tipsen! :D



Kram på er :D

PUBLICERAT DEN 2009-10-05 KLOCKAN 20:14:09
BLOGG: http://theresececiliaannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: