Måndagen den 5e oktober 2009


Tror på fullaste allvar att jag håller på att åka på nån influensa.
Kräktes som en dåre när jag kom hem till min mamma imorse, mår illa som fan & har världens huvudvärk, snorar & hostar fortfarande, vilket jag har gjort i flera veckor nu.  får ringa vårdcentralen imorgon fall jag inte blir bättre.

Saga vaknade några ggr igårkväll, och var ledsen, slutade med att vid 23.45 tiden så tog jag upp henne & sen fick hon sova i våran säng med oss. Hon sov väldigt oroligt, och nästan kramp-höll om mig hela natten. Jag fick inte vända mig om, varje gång hon somnade & tappade taget om mig så vaknade hon & var ledsen, höll om henne hela natten efter att jag förstod det.  min stackars lilla tjej. Hon är gnällig & hängig idag med, David likaså, men pepparpeppar så har ingen av oss feber. Men det blir iallafall inge dagis för Saga denna vecka, och om mitt illamående inte går över så får PappaBulln vara hemma veckan ut & wabba, så får vi hjälpas åt med barnen. Mina barn ska ha fullaste uppmärksamheten & all kärleken dom kan få, men med en hängig mamma kan det blir svårt med uppmärksamheten, är glad över att jag har en sån fin Pappa till mina barn, som finna här för oss HELA TIDEN.

Usch, mår verkligen piss, trodde jag skulle må bättre efter att ha kräkits, men ikke.

Gick inte så värst bra för min mamma med proverna & testerna btw.
Hon ska på UL för hjärtat om 2 veckor, håller tummarna på att allt är relativ bra iallafall.

ska fick någe käk till snuttan nu, hoppas hon får i sig lite.
själv äter jag enbart drickformat idag, då det är "trevligare" att få upp istället för tuggmat!
Blir vatten, saft & kaffe för min del, kanske lite kräm, lär visa sig!


hejdå!
Linda

Jaha ja, vad har du beställt då? ;)

PUBLICERAT DEN 2009-10-05 KLOCKAN 13:21:57
BLOGG: http://mammaliindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: