Onsdagen den 14.e oktober 2009


GodKväll!
Eftermiddagen spenderades med Susanne, Vilmer & Dogge :)
Hade jättemysig, var ute & lekte med barnen ett tag, tills vi höll på att frysa ihjäl, gick in & satte oss med småkillarna på golvet medans dom stora huliganerna lekte gärnet. Det pimplades kaffe, goffades muffins & pratades oerhört mkt gojja. Saga & Vilmer lekte superfint ihop, och David & Dogge låg på golvet, bredvid varandra & snackade som fan ;) Sötnötarna :))) Har haft en sjukt trevlig kväll med dom underbara människorna, THANX BABES! När dom for hemåt så slängde jag på barnen pyjamasar, kirrade varsina flarror & sen vart det tack&godnatt för deras del :) Efter det har jag vikt tvätt, kört igång ännu en maskin tvätt, plockat ur diskmaskinen & donat lite. Eldar som fan, så det är tokgosigt hemma :) gillagillagilla! Och nu är det soffmys, all by my self! Lite Efterlyst, lite dator, lite kaffe, perfa!

Gardinerna till matsalen kom idag btw, är supernöjd, ska bara sys upp lite, då dom var för långa, sen ska dom upp på sin plats! Nya sängkläder köpte jag ju med, ska bädda med dom imorgon tänkte jag :) Superfina, för bara 69kr/st! Xtrapris på halens.se. lovley!

Imorgon efter att jag har lämnat Saga på dagis, så bär det av till Svärfar & hälsa på.
Sen imorgon eftermiddag måste jag eller Pappan ta oss i kragen & plocka ur garderoben, latmaskarna själva! hah!

Väntar på att Pappan ska komma hem & gosa ner sig i soffan med mig.

aja, njut av kvällen, och av varandra!

hejhej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: