Onsdagen den 14.e oktober 2009


Goddagens!
Började morgonen vid kl 5, då min son ansåg att han hade sovit klart för natten & ville komma upp & leka, och vad har man då för val?! ;) haha! Sagt & gjort, fixade iordning honom, och sen mig för dagen, pimlade lite kaffe, gosade med den lilla huliganen, tills han slocknade en sväng under gymet, och det var dax att väcka den stora huliganen ;) Fixade iordning henne, och lyxade till det med frukost i soffan framför barnprogrammen! Det uppskattades av lillsnuttan <3 Klädde på oss, gick hem till farmor & fick skjuts idag med till dagis, miljoner tack snälla farmor <3 Lämnade Saga på dagis, for hem. David somnade igen, tog en dusch, fick besök av Veronica & Soraya, pimplade lite kaffe med dom, snackade lite gojja & sen begav dom sig hemåt igen! och nu sitter jag här, och bara tar det lungt, innan PytteBulln vaknar & vill leka lite. Dricker en kopp kaffe & bara andas ut lite. Fördelen med att Saga går på dagis några timmar, är ju att David oftast sover på förmiddagarna & jag får lite egentid, kan pyssla lite hemma, sitta här & bara vara.. Det är najs, och välbehövligt, det är ju verkligen fullt ös från morgon till kväll annars! Men jag skulle inte byta bort det mot något annat på denna jord, för jag ÄLSKART!

Satte upp de nya gardinerna i vardagsrummet igår, så himla tjusigt det blev :)
Bild kommer i framtiden ;)

Och nästa vecka är det dax för bvc, och 4 månaderkontrollen på PytteBulln :)
Ska bli så himla spännande & se hur mkt han väger nu, för 3 veckor sen vägde mammas troll 6232g!
Han börjar bli stor,  vill gärna inte inse det, men tiden går ju bara så sjukt fort. Nästa höst är det han som ska skolas in på dagis, och förhoppningsvis så har jag ett jobb då, håller tummarna för det iallafall :) Kommer bli en stor förändring i livet, att vara utan barnen om dagarna & istället jobba, men samtidigt kul, känner att jag har så mkt att ge på jobbsidan, efter att ha vart förädrarledig & inte jobbat sen juli-07!! Ser verkligen fram emot det, men ser inte fram emot att vara utan barnen, men thats life! Då har jag iallafall något att längta efter om dagarna <3

oohja, tvätt finns det ju, som vanligt, ta itur med det kanske?

hörs då!


hej!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: