Onsdagen den 21 oktober 2009

VAGNEN kom hem idag, och jag ÄLSKAR den :))
Imorgon ska den invigas, då jag ska till BVC med David, för hans 4-månaderskoll :)
Saga får snällt åka ståbräda, för hon ska vara hemma från dagis imorgon, efterssom att hon hade vart hängig på dagis idag (och jag är fortfarande piss på personalen som inte kunde ringa & säga det) för då hade jag hämtat henne diiiirekt!!! nog om det..



Tänkte berätta om dagen lite :)
Vanja kom hit imorse & körde oss till dagis :) Lämnade Saga på dagis, och packade i David & Delinda i vagnarna & gick till babycafét. Där fikade vi, mös med barnen och hade det bra. Efter det drog vi ett gäng mammor med barn till Pizzerian, för en gemensam lunch. Hur mysigt som helst, hann äta min sallad i LUGN & RO, 2 min efter att jag hade rökt min "eftermatencigg" så vaknade David ;) astajmat ;) hah! Skiljdes åt med alla mammor, och promenerade med Vanja & våra barn till dagis, föratt hämta Saga på dagis. Fick skjuts hem (TACK GUMMAN!). Och sen bestod eftermiddagen av att roa barnen. Efter middagen kom mitt trogna Onsdagsbesök förbi, Susanne & hennes grabbar! Fikade på asgod kladdis, busade med barnen & hade det hur bra som helst! Brorsan åkte till ica åt mig & hämtade vagnen, TAAAACK!!! och sen fick jag åka ner en sväng till, då liggdelen kom i en annan kartong med ett ANNAT nr!!! bajs! liten miss, men svärmor & svägerska passade mina huliganer,(tacktacktack, ni är BÄST!) medans Susanne var så söt & skjutsade ner mig, TAAACK baby! ojj, mkt tackandes i detta inlägg, haha! men jag UPPSKATTAR er alla så mkt :) väl hemma igen så var det dax att natta barnen, inte en sekund för tidigt då bägge barnen var typ ODRÄGLIGA!! men jag älskar dom mer än mest ändå. Men attans så lungt & skönt det vart när dom somnade, hahah! efter det har jag städat lite, och hinkat lite kaffe, och nu fastnade jag här. Ska stänga ner, och ta en dusch. Och sen ska jag sova, föratt morgondagen ska komma lite fortare, så jag ÄNTLIGEN får ut & inviga vagnen :))))))))

och ska mysa med gubben med, det är ju VÅRAN dag idag <3
älskade älskade han <3


aja,, natti!
Vanja

Tack själv hade super trevligt :)

PUBLICERAT DEN 2009-10-21 KLOCKAN 23:55:13
BLOGG: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: