Onsdagen den 28.e oktober 2009



Har precis vinkat hejdå till Susanne :)
Hon kom hit när barnen hade somnat, och umgicks lite, vi har pimplat massor med kaffe, kedjerökt, snackat av oss massor & haft det bra. Tack för ikväll baby :)

Annars så har dagen flutit på kanonbra tycker jag.
Syster med dotter, Ida & Lukas, Emelie, Matte & Emilia var här på förmiddagen medans Saga var på dagis, vi lekte med barnen, pimplade kaffe & snackade gojja, väldans trevligt :) Efter det hämtade jag Saga på dagis, in på ica, handlade hem lite nödvändigheter, och sen hem igen. Har haft en inomhusdag efter det. Och bägge barnen har bjudit på världens bästa humör (glada barn = glad mamma) Vi har verkligen haft det supermysigt. Nattade barnen kl 19, och strax därefter kom Susanne & förgyllde min Gräsänkekväll ;)

Nu väntar jag på att PappaBulln (som nyss kom hem) ska bli klar på muggen så jag kan kila in & ta mig en dusch. Efter det ska jag pussa lite på min make, och sen natta mig själv. David vaknade nyss & ville ha nappen, HOPPAS att han sover bra inatt! Han somnade om iallafall, och jag hoppashoppashoppas att det inte blir bakslag inatt bara föratt dom senaste 2 nätterna har vart bra. Lär visa sig, det får ni höra imorgon. Lär slänga in ett inlägg när jag kommit hem efter att ha lämnat skruttan på dagis. Om David tillåter det vill säga ;) haha!

jaja, så har min dag sett ut.
längtar efter min dusch & min säng nu!


puss&nyp!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: