Onsdagen den 28.e oktober 2009


Hej på er!
Började morgonen med att väcka barnen kl 7.
David sov utan avbrott inatt med, ända till kl Halv fem imorse :/ Hmm, hade inte gjort något om han hade vela sova till typ 6 iallafall, men men. Han fick lite frukost, sen la vi oss igen, han bökade en del, men efter en stund somnade han om igen, lagom då ringde min klocka, så jag klev upp! Gjorde mg iordning & väckte som sagt barnen sen. Klädde barnen, gav Saga frukost & sen knatade vi över till barnens farmor, som var så gullig & körde oss till dagis :) Kom hem efter det, sopade undan lite & så. Nu ligger David här på golvet bredvid mig, under gymet & snurrar fram & tillbax. Själv äter jag min frukost, som idag består av en Bar, och en kopp kaffe. Varvar med en eller 2 bars per dag oxå, istället föratt BARA dricka shakes, vill ju tugga lite oxå :) I skrivande stund så väntar jag besök. Jenny & Karla är påväg, och Ida & Lukas likaså :) Skulle egentligen till babycafét idag hade jag tänkt, men hostar & snorar, vill inte riskera att smitta folket där, men om sanninge ska fram så är ju varannan person förkyld nu, svårt att undvika, ja, Syster & Ida ville leka iallafall :) Ev så kanske Emelie, Matte & Emilia kikar förbi oxå :)

I eftermiddag så får jag mitt underbara onsdagsbesök :P
Susanne & smågrabbarna kommer hit & äter middag med Saga :)
Själv dricker jag ju middag, men sällskapar dom såklart :)

Nu vill min son ha lite uppmärksamhet ;P


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: