Söndagen den 4.e oktober 2009 - del 3



Kalaset var väldans trevligt, barnen lekte av sig & allt var bra. Massa gott fika & trevligt sällskap, som vanligt!

Dock så var Saga jättevarm & hängig, så väl hemma igen så tog vi tempen, och den visade på ca 38, vilket är feber på henne, då hon är lågtempare, allt över 37,3-5 typ är feber på henne. Så i med alvedon, på med pyjamas & sen nattinatti för hennes del. Stackars liten.. David slocknade 15min efter henne, och lite glansig på ögonen han med, men dock ingen feber! Hoppashoppashoppas barnen är piggare imorgon.

Imorgon ska vi upp med tuppen.
04.30 ringer min klocka. Upp & göra mig iordning, väcka barnen & göra dom iordning. Och vid 05.30 typ så åker vi med PappaBulln, hämtar upp hans bror, sen kör dom oss till Uppsala, släpper av oss hos min mamma. Hon ska vara på sjukhuset kl 8, göra massa tester ang hjärtat, och ta massa prover. Efter det åker jag nog hem med barnen ganska direkt. Så Saga får vila upp sig, det är ju dagis som gäller på tisdag igen, men INTE om hon fortfarande är hängig, för då blir det hon som får vara hemma & krya på sig, min lilla bebis (hon kommer ALLTID att vara min bebis). Skiter i om hon missar massor på dagis igen, hon var ju hemma 2 veckor, och sen gick hon förra veckan & nu verkar hon bli dålig igen. Denna gång får hon vara hemma tills hon är heeelt frisk. Men vem vet, hon kanske är pigg & feberfri imorgon, och då blir det ju självklart dagis, men inte annars!

nu blir det Ensam Mamma Söker, en munk & kramkalas med min make, innan det är dax att natta oss med, med tanke på den tidiga uppstigningen imorgon.

älskar min fina familj <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: