Söndagen den 4.e oktober 2009


Igår fick min make titeln som : ensamstående tvåbarnsfar!
Javisst, men bara över dagen alltså, då jag behagade att sova HELA dagen igår. Vaknade 3ggr alltsomallt under dagen, pussade lite på barnen, mådde skit, la mig igen.. typ. Första gången, runt 10-iden kanske, tog jag en cigg, kräktes lite, klädde på David lite kläder, och så. Gick & la mig 20 min efter det. Vaknade vid 14.30 tiden igen, Åt lite pizza, och kramades lite mer med familjen, var vaken max 30 min denna gång. Sista gången jag gick upp var vid kl. 18, alltså en timme innan barnen skulle sova. Hann mys lite med dom iallafall. Nattade dom (eller ja, pappan gjorde den mesta jobbet) sen sov jag på soffan resten av kvällen.

Och idag mår jag fortfarande SKIT!! JÄÄÄÄVLA TEQUILA!!!!!!!!
Fattar inte varför jag inte bara kan hålla mig till öl när jag ska dricka!
Blir förbannad på mig själv, vet ärligt talat inte hur mkt jag drack i fredags!
För övrigt så minns jag hela kvällen, men inte just hur mkt shots det blev.
Minns att jag ramlar omkull på altanen hos V, slår i huvudet, skrapar upp kinden & sen får hjälp av C hem. Asså, allvarligt, jag SKÄMS! Hade jag bara håll mig till ölen så hade kvällen fortsatt vara trevligt, men NEJDÅ, självklart ska jag tvinga T att ta fram flarran..  Och i princip få dricka den själv :/ C tog en med mig, & T tog 1 eller 2 med mig, tror att V tog en med mig?! hmm... eller vad vet jag!! skitsamma, fick lida HELA dagen igår. mådde pisspisspiss!!! ajaa. hade hursomhelst trevligt, snackade massor, lyssnade på musik, umgicks & så.

idag är det MICKELSMÄSS i byn!
Hoppas det blir lite uppehåll, känns inge lockande att gå i detta skitväder.
lär visa sig, nu ska jag pussa på mina barn, Pappan sover, då han är värd sovmorgon <3



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: