Tisdagen den 20.e oktober 2009


Dålig uppdatering, i know!

MEN!!
Började morgonen med att lämna Saga på dagis.
Sen åkte jag & David till uppsala, mötte upp min mor, följde med henne till dietisten, sen gick vi till årstahallen & handlade lite! Efter det kramades vi hejdå, och skiljdes åt. For direkt hem till byn, hämtade Saga på dagis & mötte upp Sofie, som så snällt följde med oss till Vårdcentralen, där Saga hade fått en akut-tid med sin hosta! Saga har vart förkyld i flera veckors tid, hostat & haft sig,febertoppar & så och på senaste andnings-svårigheter pga hostan! Och det visade sig att det är en förkylning som har satt sig på lungorna, därav andnings-svårigheterna & mattheten! fick nu Ventoline utskrivet, ska prova med det några veckor, och återkomma om det inte ger med sig. Inget allvarligt, men som mamma kan man inte vara FÖR mån om sina barns bästa. Och hon var SUPERDUKTIG när hon fick stick i fingret, sa till sköterskan att hon ville ha mera blod :/ hmm, spännande sånt där antar jag ;) hah!

Efter det åkte vi hemåt igen, satte igång med middagen, idag blev det hemmagjorda tacopajer, med massa grönsaker till. Hur smarrigt som helst! Sen busades det ett tag innan det var dax att natta barnen. Pussades lite med PappaBulln efter det & sen rymde han ut till garaget ;) och här hamnade jag efter det :)

Usch, jag hatar när mina älsklingar är sjuka, vill ta deras onda & ge det till mig själv, varför går det inte att göra så?.. Saga är hängig till & från, kinkig, och missnöjd, sen vänder det totalt & det är fullt ös, med hur mkt skratt som helst. sjukt.. Men hon är så tålig, min lilla bebis <3Världens duktigaste lilla tjejsing <3 Och David då, han anpassar sig så himla bra verkligen, så duktig, framåt & mysig, han skrattar på RIKT nu, myser i hela kroppen när han får sina skrattanfall :D mina fina huliganer <3

annars då?
jodå, fick mitt ÅTTONDE ryck häromdagen :))))
Vad menas med det då? JO, ja har köpt ny VAGN ... IGEN!!!! haha. Jag har ett litet beroende av vagnar i think ;) Har sen Saga föddes avverkat SJU vagnar (köpta, fått, lånat) & denna vecka får jag hem det senaste tillskottet ;) en CARENA SVING, brun :) alltså en exakt likadan vagn som jag har till bägge barnen (röda syskonvagnen), fast en enkelvagn, i samma märke ;) jag gillart, massor!!!! PappaBulln fastnade för vagnen han med :)

jahapp, ta en rök innan desperata börjar kanske?!


pussheej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: