Tisdagen den 27.e oktober 2009



Goddagens Goddagens!
Inatt sov David mkt bättre än dom senaste 5 nätterna!
Har har TVÅ tänder på G ut, samtidigt, och sover alltså vääääldigt dåligt om både dagarna & nätterna, MEN "pepparpeppar" så sov han från kl 19 igårkväll, till kl.05 imorse, fick käk, och somnade om 45min till, sen var vi fitforfight! Tråkigt nog så har JAG inte fått sovit många timmar inatt trots att han har gjort det, då jag har fått HOSTAN FROM HELL!!! Hostar tills jag kräks, och är det lika illa inatt så måste jag ringa vårdcentralen imorgon & kolla upp om jag kan få nån annan hostmedicin än ICAs (som för övrigt suger balle) så jag kanske kan få lite sömn om nätterna!

Jajjaaa!
Imorse lämnade jag Saga på dagis i vanlig ordning. Efter det så for jag direkt in till uppsala med barnens farmor, lämnade av min svägerska på dagis ;) Och sen for jag, Svärmor & David till barnens farfar föratt hälsa på. Mkt trevligt, och mkt positivt, på så kort tid. Nu har jag inga tvivel kvar alls om att allt kommer bli någolunda bra :) Kanske inte som förr, men inte långt ifrån :) Fikade lite med honom iallafall, sen tackade vi för oss, och for till MAXI, handlade blöjor, och sånt. Hem & packa upp, och sen fara till dagis igen föratt hämta min lilla skruttunge <3 Kom hem igen, gick över till Soraya & lekte med alla barnen ute ett bra tag! Hur mysigt som helst :) Och Saga uppskattade det massor. Sen gick vi hemåt & började med maten, idag fick PappaBulln & MiniBulln Chiliconcarne m ris :) Det var tydligen väldigt gott & själv satt jag med vid matbordet, gav PytteBulln potatis&majspuré (han tyckte det var sisådär) och jag drack min middag, idag blev det en chokladshake ;) Men jag tycker att det funkar jättebra, det är inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara :P stolt över mig själv :)

Efter middagen knallade vi över till svärmor för en kaffedate med henne & G-mormor ;) Mkt trevligt. Sen var det plötsligt dax att gå hem & natta barnen :) Sagt & gjort, dom somnade ovaggat & nu är det soffmys för hela slanten :P

imorgon : babycafé :)



pussHOSTHOSTHOSTpuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: