Torsdagen den 1.a oktober 2009!



Shiiiit asså, redan inne i oktober månad :/

aja, tänkte uppdatera er om min dag faktiskt :)

Började morgonen med att åka & lämna Saga på dagis, sen for jag & David hem, bytte vagn & for vidare till IcaMaxi, föratt möta upp min mamma, syster & hennes dotter <3 Där inhandlades det massor av mat, lite kläder till David, en tröja till mig & sånt. Hann snacka av oss lite, och mös runt, Mamma gosade med David (som sov hela tiden) under tiden, så jag lätt kunde snappa åt mig månadens mat & slänga i vagnen, tack min fina mamma <3 Blev skapligt chockad när jag skulle betala - TVÅTUSENFYRAHUNDRA KRONOR!!!JÖSSES, MEN MEN, THATS LIFE!! Kramades hejdå med mamma&syster, blev upphämtad av svärmor,åkte & slängde in all mat hemma, och for vidare föratt hämta min skruttunge <3 Väl hemma igen så sov Saga en andra middag, & David tog sig en lur han med, så jag passade på att baka toscamuffins & bara chillade lite ;) Saga vaknade & skrek i ren panik, sprang in på hennes rum, där hon sover middag i sin vagn, och ser att lillstumpan hade fastnat & klämt hela tummen på nått jäkla vänster, sprang med henne storgråtandes till köket, spolade handen under iskallt vatten ett bra tag, ringde svärmor & bad henne komma & titta, och självklart så var hon här inom 5 min, och det var ingen större fara, svullet & gör antagligen bajsont, men inget allvarligt. Stackars min lilla bebis <3 Tack snälla farmor för hjälpen :)) Efter det blev det massor av lek, bus & pyssel. Låg på golvet & umgicks med barnen i vanlig ordning, sen var det dax att laga middag. David låg så snällt under gymet i köket & Saga hjälpte som vanlig mig med maten :) Idag blev det marinerad lövbiff, potatisgratäng & kall beasås. Smaskigt värre ;) Pappan kom hem, vi åt middag & sen var det fullt ös igen. Hela familjen tillbringade slutet av kvällen på golvet, Pappan busade musten ur Saga ;) haha! Så fina så <3 Plötsligt blev klockan 19, och vi nattade bägge barnen. Nu sover dom som grisar, och själv ska jag ha lite soffmys med min fina make-SexxiBulln ;)

DET ÄR ER JAG LEVER FÖR <3 JAG ÄLSKAR ER MER ÄN LIVET!



Dagen har alltså vart superbra, på alla sätt&vis.




morgondagen blir lugn, inget inplanerat alls (skönt)
känner mig lite anti just nu om jag ska vara ärlig, lite off, typ!

jaja, HEJDÅ!!!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: