Torsdagen den 22.a oktober 2009


Nu väger min bebis 7160g & är 63cm lång :)
Stora killen <3 Han följer utveckligen galant & är även lite före på vissa saker :))
Skryt skryt skryt ;) haha! en tand håller på att tränga igenom på ovantidan, och 2 st brottas nere, men dom kan ta sin lilla tid :) skulle ge alvedon om han får det för jobbigt, när det ömmar & kliar i munnen :)

Vagnen fick bara premiärköras utomhus hemma, då farmor skjutsade ner oss till bvc & tog med sig Saga till ica medans jag var inne & snackade med bvcEva! och vagnen, den går som på räls, älskaälskaälska!!!


nu sover David, ska lägga Saga om typ 30 min.
Sen måste jag tvätta, plocka i & ur diskmaskinen & städa lite!


hörs sen!

pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: