älskart ;)


Man måste bara ÄLSKA det underbara livet jag har ;)
Barnen har vart helt gudomligt gulliga idag, verkligen hur snälla som helst!
Och det resulterar i en snäll, glad & pigg mamma :D

Har vart en sväng hela familjen till Hummelsta & fixat en sak, Jag & Saga passade på att gå in på Godisaffären där, kom ut med lösviktsgodis för 106kr :O ooops ;) hah!

PappaBulln är ute & leker med barnen, så jag får en liten lugn stund för mig själv :)
Välbehövligt ibland, och för första gången EVER när jag är utan barnen en stund så städar jag IKKE!!!
Orkar fan inte, gick in, satte på tv & har datorn i knät, och bara är... Städa kan jag göra närsomhelst!
så jag bara sitter & chillar, men om jag ska vara helt ärlig så går jag nog ut till familjen & gör dom sällskap igen ;) hahah!!! Mycket roligare att vara med dom, än själv, även om man behöver andas ibland ;)

om typ 30-40 min sticker vi in till Uppsala, lämnar av Svärmor på kalas & drar vidare till Gränby Centrum. Ska prova lite jeans, behöver fylla på garderoben lite, böjar bli liiiiite för mkt
gåimjukisbrallorstuk igen tyvärr. Behöver unna mig själv det oxå, såg ett par ASHETA jeans på HM´s hemsida som jag bara MÅÅÅSTE prova ;P här kommer en bild på dom :




ja, och efter lite klädkikandes så blir det KVANTUM & handla mat som gäller innan det är dax att fara hem & natta barnen, lär bli övertid för dom idag, men spelar roll då?!  sen blir det soffmys med min make, gosa i massor. Imorgon kl 8 blir han hämtad :( Kommer sakna våran PappaBulln <3 Hoppas han får ASKUL!!! <3

så ser våran kväll ut :)


hej på ett tag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: