Barnen sover middag :)



när barnen sover så dansar Mamman på bordet ;)
Eller kanske inte, har massa tvätt i tumlaren att ta tag i, och sen ska nästa laddning upp i tumlaren.
mycket tvätt blir det med TRE huliganer i huset ;) jo, mina kläder tvättas väl oxå, men jag grisar inte ner mig lika fort som barnen & pappan ;)

lovade ju bilder på Davids debutsittandes i matstolen :)
Kan lova att han tyckte det var spännande, log hela tiden typ (förutom när blixten från kameran kom). Storesyrran ville självklart sitta bredvid i sin stol (och skulle självklart oxå bli upp-pulad med en filt, haha) mina charmknuttar <3







imorgon efter jobbet så åker PappaBulln genom Uppsala påvägen hem & svänger förbi barnens mormor & morfar föratt hämta upp 2 st TrippTrapp stolar till ungarna från dom :)) TAAACK VÄRLDENS BÄSTA MORMOR & MORFAR! då ställs ikeastolarna undan & används när det kommer barnbesök istället :)

måste hinka lite mer java innan jag tar itur med tvätten, och knapra lite alvedon, då jag känner en febertopp komma smygandes :( blääsh!!!

har i tankarna att baka kokosmuffins, med glasyr & strössel typ.
Föratt få dagen att gå, Saga älskar ju att baka (eller slicka skålen kanske?) med sin mamma!
Till middag blir det fläskkotletter, ungstekt potatis & pepparsås.
blir säkert bra !



älskar min fina make & våra underbara ungar <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: