brrrr



Fiiiii satan i gatan vad det är kallt ute.
Stackars Saga såg ut som en liten micheliingumma i sin outfit idag, som bestod av fodrade mjukisbrallor, tjocktröja, vinterjacka, mössa, halsduk & vantar ;p hoho, pyltade på mig själv massa extra oxå, och kände att det är nog dax att börja med långkallingar inom kort!!!! burrbrrr!!!

Ja, Saga är alltså på dagis idag, känns så sjukt tomt hemma utan den lilla huliganen :(
David gör ju inte så mkt väsen utav sig, han äter, sover, skiter & leker som bebisar gör. Men hoppas han tänker vakna snart & vilja mysa med sin mamma. I need some company! Faan vad jag älskar mina barn & deras far. Mitt liv <3

vad ska man hitta på för middag ikväll då?
Är sugen på pastasallad. Det är ju bara såå gott. Med kyckling ;)
Men då måste jag handla hem grejor till det, kanske åker ner till byn en stund tidigare sen, och handlar innan jag hämtar skruttan. ja, så gör jag nog. eller om jag gör pitabröd, som man fyller med grönsaker, kyckling & nån god sås? hmm, låt ju oxå mumsigt ju! jobbigt det blev dåå!!!

ska pimpla lite kaffe nu, och röka en cigg i väntan på att min son ska vakna. Sen har jag lite tvätt att ta hand om typ. Våra Bästa År om en liten stund, jag gillart ;) känns som att de flesta som är föräldrarlediga kollar på det lite tittsomtätt, har inte kolla på några veckor, men har antaligen inte missat ett skit ;) haha.

snorar fortfarande, och huvudet värker lite, halsen har börjat ömma.
underbart va?! eller inte, bajs på dessa skitförkylningar.
håller tummarna på att barnen klarar sig iallafall.

på fredag slänger jag över barnen till deras far ett par timmar på eftermiddagen.
Åker in till stan, möter upp Världens Bästa Camilla (barnens faster) och kikar runt i affärer, behöver lite nya kläder. Mest nya jeans. Och nån tunika kanske. lär visa sig, kommer säkert hem tomhänt som vanligt! CAMILLA - PEPPA MIG!!! haha!!

ska ut & gå ikväll tänkte jag, när barnen har somnat!
Måste röra på dököttet, nån som vill joina mig???

hungrig är jag oxå...
kanske ska mumsa i mig matlådan som blev över av PappaBulln´s goda korvstroganoff igår? eller så tar jag nån macka bara, tills det riktiga hungern kommer innan jag ska hämta Saga. jaja, jobbigt va?!

fan vad jag skriver, kaffe var det ju!


pussheej
-
-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: