ZZzzzZzZzZZzzz

jomenhejsan.
blev klar med allrummet idag :)
Med hjälp av min kära svärmorsa, och hennes tålamod ;)
Jag är så otroligt sjukt nöjd kan jag lova, det blev bättre än jag trott.
innan så hade vi ju en stor hörnsoffa, men jag byggde om den till en 3-sits istället, föratt göra rummet större.
Har inga "före" bilder tyvärr, men såhär ser det ut nu :








annars har dagen bestått av massa mys med familjen, utelek all day long typ, plättar med sylt & glass till middag. Barnen kvällsduschade med sin far, och sen var det nattinatti för dom. Och snart för mamman & pappan oxå ;)

en snabbis om våran dag iallafall, bättre än inget alls!

älskar mina barn, deras far <3
MER ÄN NÅGOT ANNAT PÅ DENNA JORD.

pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: