tisdagsmys




När jag klev ut ur duschen nyss så ser jag till min förtjusning att SexxiBulln har tänt levande ljus i hela huset, doftar vanlij överallt & mysfaktorn är hög <3 Min romantiska, älskade make <3 I skrivande stund så gör han iordning varsina skålar med glass, som vi ska bädda ner oss under en filt med & goffa i oss. Jag älskart ;)

Dagen har varit strålande bra.
Barnen har vart jättesnälla, och vi har spenderat eftermiddagen hemma hos deras farmor en sväng & resterande ute. Blst såpbullbor, bakat sandkakor & busat med PappaBulln :) En helt underbar dag. Till middag blev det kycklingsallad. Uppskattades av hela familjen, vi goffade som dom grisarna vi är ;)

ooh, jussde, Sagas nya skor kom idag :) Och mina med :)) försökte lägga in bilder föratt visa, men det gick inge bra för mig, Saga fick ett par svart/rosa ordentliga höstskor, och ett par rejäla fodrade vinterkängor(pink of course) och jag själv unnade mig ett par simlpa boots, med låg klack! :) jag gillar skor :))) Och Saga blidde ASGLAD, efterssom att hon har ärvt det av mig, det där med att älska skor alltså ;) supernöjda är vi bägge två, grabbarna fick vara utan denna gång ;)


nää, glass & mys med den bästa av dom bästa <3


godnatt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: