(",)



Faan vilken jobbig natt, har inte sovit en blund pga att jag har vart så täppt i näsan :(
Köpte ju näs-spray igår, men visade sig att det bara var fucking jävla saltlösning, som gjorde NOLL nytta!!
Skitbajs! får be PappaBulln köpa hem riktig näs-spray idag efter jobbet.

Och jag då, trodde att jag skulle till BVC idag ju, med David kl 14.00. Men kollade av en ren slump almenackan för en stund sen & vi ska inte vara på BVC förrens på TORSDAG!!! kl 9.30, bra koll man har va?? INTE!!!

Gav Saga hostmedicinen imorse, och vad händer?
Joo, HELA hennes frukost kom på retur :O Hon tyckte det var jätteläskigt.
Men jag antar att det var bra, för det var HUR MKT SLEM som helst med dom kräkorna som kom.
Så det är ju som det står - slemlösande.

David sover en sväng, och jag & Saga kom nyss in efter att ha vart ute en sväng & lekt.
Nu rejsar hon runt på sin el-motorcykel, som hon ÄNTLIGEN vågar sig på, första gången hon satt på den & skulle gasa, så var backen ilagd av misstag, och hon for rakt in i väggen, sen dess har hon vääägrat sitta/åka på den, tills igår, när hon bara satte sig på den & gasade på ;) Mamma & Pappa är lyckliga över att presenten från Lillebror nu har blivit en favorit :)

Lillebror btw, han är så duktig, rullar från rygg, till mage, från mage till rygg :)
mammas lilla bebbe börjar bli stooooooor!!!! Och när han vaknar sen så ska han få premiärsitta i sin matstol, ska bli kul & se hur det går :))) kommer bilder sen :D

nääh, nu blir det mera bus med den stora Huliganen, tills den lilla vaknar & vill göra oss sällskap



pussheej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: