FREDAG!



FREDAG HELA DAGEN, och såhär sen våran planering ut :

DAGEN : vid lunch ska jag & barnen möta upp några mammavänner till mig, och deras barn. Vi ska till IKEA, och sätta sprätt på karlarnas pengar ;) Haha. Tänkte luncha, och kika runt lite, sen blir det säkert en trip till babyland & barnenshus, föratt kika vidare. Kommer nog bli en supermysig dag, med supermysigt sällskap.

Efter det åker jag hem & slänger över barnen till deras far & byter mina (antagligen) nerkräkta kläder, till rena & lite "finare" kläder. För på kvällen..

KVÄLLEN : Jo då ska jag åka in till Uppsala igen, föratt möta upp min vän Maria. Vi ska ut & äta på restaurang, antagligen kina, och bara prata av oss massor & njuta av varandras sällskap. Efter det drar vi vidare mot biografen, föratt inta våra plater & se : Flickan som lekte med elden. Läängtar massor. Ska bli så skönt & avkopplande, att bara få vara "Sanna" för en kväll. Kommer ju sakna barnen grymt mkt, men jag vet att Pappan vill ha lite egentid med dom & skämma bort dom ordentligt. Kommer bli en dunderkväll, har sett fram emot den heeela veckan =) Ses ikväll baby ;) 


Natten var bra btw.
Han vaknade bara en gång, och ville ha lite käk.
Sen var det bra lixom, såå skönt.
Hade ställt in min på en natt from hell, efter vaccinationen.
Men ikke sa nicke :) Lovley.

Prinsen sover en sväng igen, efter att fått frulleflarran vid 6, & myst med mamma till halv 8. Väntar på att prinsessan ska vakna, och vilja kramas lite med mig <3

älskar min familj <3

njut av dagen, för det ska jag göra :)

herrå

Nettan

Låter som en toppen dag gumman =)) Ha en underbar helg!!! Kramis

PUBLICERAT DEN 2009-09-25 KLOCKAN 08:32:21
BLOGG: http://nettewave.blogspot.com
Sussa

Åhh den vill jag oxå se.. Du får berätta om den var lika bra som 1:an sen ;)

Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-09-25 KLOCKAN 09:09:36
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/
Maria

Åh va jag längtar.. Ska bli jätte mysigt verkligen. Ätit ute har vi gjort tidigare men aldrig gått på bio tillsammans.. Så ikväll knäcker vi oskulden ;) Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-09-25 KLOCKAN 10:32:19
BLOGG: http://kevinsmother.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: