FREEEEDAGSMYYYYS


ÄNTLIGEN FREDAG!

ååh, vet ni ??
Jag killade David under hakorna när jag klädde på han nyss, och vet ni vad han gjorde??
Han skrattade, så mjuk, rena himelska skrattet, jag bara mös <3 annars så pratar han ju massor & ler som en tok, men skrattat harhan inte gjort förut, förrens idag :) det får verkligen en mammas hjärta att smälta :D

Annars så är det fullt ös här hemma sen typ 30 min tillbax.
David ligger & snackar under gymet, och Saga står & ritar på sitt ritstativ som hon fick i födelsedagspresent av oss :) Den ÄLSKAR hon. Senare idag ska hon få måla med vattenfärger på den :)

Ska snart göra iordning frukost till mina fina ungar.
Och koka en kanna kaffe till deras snälla mamma ;)

tror att vi går ut & leker en sväng efter frukosten, eller så väntar vi tills solen har legat på ett tag till & det är lite varmare ute, kyligt som attans ute just nu!

ska försöka hitta på nån lunch oxå, då jag & PappaBulln oxå lär käka med Saga, annars hade jag bara kunnat ta fram nån matlåda ur frysen, eller ge henne gröt, eller kräm & mjölk! Men jag slänger väl ihop nån köttfärssås eller nått. Är sugen på ris, så det kan vi ha till, istället för spagetti..

lagom korkad jag känner mig, meningen igår med att vi åkte in & käkade middag i uppsala, var ju att vi skulle ha storhandlat mat oxå, men vi orkade inte det & tänkte att vi tar det idag istället! MEN HALLÅ, det är ju förfaan barnbidrag idag, lär vara asmkt folk som handlar, och det är det värsta vi vet, att trängas med massa folk!!! men mat MÅSTE vi ha, så vad har vi för val? PappaBulln åker ju bort imorgon & är borta till söndag, så vi kan ju inte ta det då lixom, utan vi MÅSTE ta det idag! bajbajsbajs... menmen!!! tar det i samma veva som vi kör in svärmorsan på galejj i eftermiddag ;)

nääh, frukost var det.
sen skriva matlista innan vi gör någe annat!


hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: