gääääääspar!!!



Underbart väder, underbara barn, jaa, en helt underbar dag helt enkelt!

dagen har bestått av att lämna min SNART 2-ÅRIGA dotter på dagis :D  For hem, tiggde lite kaffe hos svärmorsan, snackade lite gojja med henne & svägerskan & söta Alice :) , och sen bar det av hem till oss, föratt börja baka inför morgondagen. Blev chockladmuffins & kokosmuffins. Kakor har jag faktiskt köpt, jag jag inte riktigt haft orken att baka de, och underbara MORMOR (barnens) har bakat bullar till Sagas kalas, hennes bullar slår ALLA andras :) Väl klar med baket så var det dax att tigga skjuts av bror+tant till dagis, lämnade David hos hans farmor (TACK UNDERBARA FARMOR) så slapp jag böka in honom i bilen & så. Hämtade Saga, handlade lite på ica, for hem & åt glass med brorsan ,svägerskan, farmorn & barnen ute på farmorns altan! Mysigt värre, då det har vart underbart väder hela dagen verkligen. efter det har dagen mest bestått av det gamla vanliga, massa lek, mys & bus. Precis så som jag vill ha det :)

Saga hjälpte till med middagen, blev pommes, stekt korv & bea. Gurk&majs-sallad till det. Mumsigt som attans. Vi gick ut & lekte lite efter maten med barnen & sen var det dax att natta 2 övertrötta grisar, som för övrigt somnade som stockar i vanlig ordning :) älskade ungar <3

hade tänk skura golven & städa , men till vilken nytta? spelar roll lixom? det är äl ingen som bryr sig om jag har skitiga golv? och lite smårörigt hemma, värre lär det ju bli lixom ;) så jag skitr i det, tar en storstädning på söndag istället, när det är slutkalasat & så!

nää, kasta mig på kudden & försöka få lite sömn innan huliganera behagar at vakna, visst, det är skitskönt att bägge barnen däckar kl 19 varje kväll, verkligen lyxigt, men dom är pigga som fan runt 7-snåret varje morgon !!! UPP & HOPPA, RISE AND SHINE lixom!!! men men, dom är världens finaste ändå, fast dom vaknar tidigt ;)  haha

IMORGON BLIR MIN BEBIS 2-ÅR!!!
kan inte fatta, att hon har blitt så stor!
min lillalilla tjejsing <3



GOOOOOODNAAAAATT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: