godmorgon!



Snorar & kallsvettas, huvudet dunkar & halsen ömmar lite :(
Men överlever nog, det är iallafall inte "pepparpeppar" sämre än igår.
Känns likadant idag som igår alltså, skönt att det inte känns värre.

avnjuter en kopp kaffe, David sitter här bredvid & jollrar & ler.
Mammas fina kille <3 Bägge barnen bjöd på strålande humör redan imorse.
Och det var inga problem att lämna Saga, fick TVINGA till mig en puss, innan jag gick, då hon redan satt i sandlådan & lekte med sina kompisar =)

Ute är det skumt väder, kvavt (stavning?) & blåsigt!


igår var min första helt ammingsfria dag.
och jag har inte ens ont i tittsen, då lär det ha sinat helt va?
Läckte endast pyttelite igår, och inget idag hittills..
känns ovant att ge han flarra all the time, men han är nöjd.
och det är väl huvudsaken!

måste ta mig in till stan nån dag, och köpa en tunn typ fleeseoverall till David, så konstigt väder ute ju, kyliga mornar & behagligar mitt på dan. Måste ha nått att dra över honom när han har vanliga kläder på sig & det är lite småkallt, som är lätt att ta av om det sen blir varmare! Ska kolla på hm´s hemsida om dom har nått..

nääh, vila huvudet lite, för nu har sonen däckat ;)


pussdå
Jenny

Ett tips bara! Lindex har jättetunna fleeceoveraller från Fix,supersnygg är den oxå!Finns på hemsidan tror jag!

PUBLICERAT DEN 2009-09-01 KLOCKAN 13:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: