GRATTIS SAGA 2-ÅR <3

HIPP HIPP HURRA, GRATTIS VÄRLDENS VACKRASTE SAGA, på din 2-årsdag <3
mamma, pappa & lillebror ÄLSKAR dig mest på denna jord.
när du vaknar ska du få presenter <3



och vad gör jag vaken då? när Pappan & barnen snarkar som värst?
jo, självklart så vaknade jag av min förbannade jävla skitRYGG, som värker som faaan.
Försökte ligga, men det gick inte, PappaBulln försökte massera, men utan resultat, så det var bara att kliva upp, ta 2 alvedon & klä på sig typ. Ingen idé att försöka sova, då det ändå inte kommer att gå. BAJSBAJSBAJS.

var ut & tog en cigg nyss, mätaren stog på 6 grader, KALLT, burr!
har slagit på tvn, sitter här & väntar på att NÅN i detta hus ska vakna & göra mig sällskap..
kanske ska "råka" sätta på massa musik ;) hah, neehrå, låter min fina familj sova tills som vaknar av sig själva.

ska nog gå & göra den första tårtan tror jag.
Sagas kusin & faster kommer nog rätt tidigt tror jag, runt 10 tiden kanske, och då vill jag ha en tårta att bjuda på. med allt fikabröd. aah, vi får se, hur jag orkar just nu, har ju några timmar på mig :)

idag & imorgon blir det att fira Sagas 2-årsdag ordentligt :)
mammas stora (lilla ;)) tjej <3



pussheej
Anonym

Ett STORT grattis till stora tjejen! HURRA, HURRA, HURRAAAAAAAAA!

PUBLICERAT DEN 2009-09-11 KLOCKAN 11:26:44
BLOGG: http://theresececiliaannette.blogg.se/
Thea, Emmelie & Manne

GRATTIS GRATTIS GRATTIS världens FINASTE Saga på din 2årsdag.

Hoppas du får en toppendag sötunge.



Många kramar från oss <3

PUBLICERAT DEN 2009-09-11 KLOCKAN 11:34:01
Maria

Ett jätte grattis till er gulliga dotter på hennes två års dag!! Kram

PUBLICERAT DEN 2009-09-11 KLOCKAN 21:03:14
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: