Grattis



Grattis till min älskade son David, som idag fyller 3 månader, och Grattis till hans fina kusin Karla, som idag fyller 6 månader <3 Älskade ungar! Tiden går alldeles för fort..

Dagen har jag spenderat med mina barn, min syster, hennes dotter, Ida & hennes son :) Dom kom hit, och vi åt lunch, busade med barnen (tills alla barnen somnade ,haha) och pimplade kaffe, pratade av oss massor & hade en helt suverän dag :) Tack till er, som förgyllde våran dag :) Efter att dom for hem, så har jag vart ute & lekt med barnen, badat båda barnen, busat med dom & sen nattat dom typ. Dagen har gått superfort verkligen.

Och jag måste ju bara berätta vad David har gjort idag, han har för första gången ätit gröt :) Och han tyckte det var såå gott, han åt jättefint & förstod direkt hur man ska göra :) Min Duktiga kille <3



och här kommer en bild på honom när han har sin fina nya jacka & mössa på sig :



Och kolla in min stora fina tjej, som drar sin älskade brorsa i Lukas´s vagn
Hon är sååå duktig, min fiiina tjejsing <3  :




ska ta itur med lite tvätt nu, som vanligt.
kanske skriver mer sen, kanske inte..

pussheej






sen skulle jag gärna vilja att "anonym" skulle kunna höra av sig igen, fick en klump i magen, och om jag nu har gjort något fel, så har jag väl ändå rätten att få förklara mig. Vill gärna veta vem du är, och vad jag har gjort/sagt! Känns inte bra att veta att nån där ute är besviken på mig..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: