haaaallå!



COOLT, bägge barnens humör var på topp hela eftermiddagen efter att dom hade vaknat från sina tuppisar, det var precis som om dom hade läst min blogg & tyckt synd om sin lilla mamma ;) tack gullungar! ÄLSKAR ER <3

spenderade eftermiddagen med att måla med Saga, leka, kolla på tecknat, käka mellis, ligga på golvet & leka häst, myst med David, vart ute & gungat, lekt i sandlådan, våldgästade barnens farmor, tjattrade lite med henne, Saga hann äta 2 glassar ;) hem & gunga igen vänta in PappaBulln, packa in barnen i bilen, for till Uppsala, skulle käka på MAX, ångrade oss när vi såg att det var FULLT på parkeringen, både på nya MAX & den vid biltema, sket i det, for till MariannesGrill, goffade kebab, & for hem igen ;)

PappaBulln & PytteBulln gosade medans jag & MiniBulln tog en dusch.
Efter det nattade vi Mini, och sen tog PappaBulln en dusch.

PytteBulln somnade precis på Pappans mage, efterssom att han sov hela bilresan, & när vi käkade, så höll vi han uppe på övertid nu, så han ska sova hela natten. Nu har Pappan lagt bebisen i vaggan, och han snarkar som en gris.

På lördag blir jag gräsänka!
Från tidig lördagsmorgon, till söndagkväll, då Pappan, Tommy, Robban & Andersson drar iväg till Örebro :) Dom ska på nån 4-hjulings grej, typ race i geggamojja som jag förstod det ;) massa ödrickande blir det oxå ;) dom lyxar till det & bor på hotell, jag vill OXÅ!!! näähå, PappaBulln behöver verkligen detta, komma bort från jobb & alla måsten, det är han värd, min älskling <3 Stackars mig bara som FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 5ÅR, får sova själv :( men har redan bestämt att Saga ska sova  våran säng, det har hon typ aldrig gjort, det ska bli sååå mysigt!

nu blir det mys med Pappan, innan det är dax att inta sängläge!


hejdå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: