heldag nere i byn!



Kan man lugnt säga, har verkligen haft en heldag nere i byn!

Började med att lämna Saga på dagis i vanlig ordning.
Efter det väntade jag in Jenny & Karla, Helene & Oliver & Ida & Lucas.
Med dom gick jag & David på babycafé, där åt vi god frukost, gosade med våra fina barn, och snackade massa gojja med mammorna som var på plats! Hur trevligt som helst! Efter det så for syrran hem. Jag, Helene, Ida & barnen tog en promenix, och hämtade upp Tindra hos Helenes farmor. Efter det for Ida & Lucas hemåt, medans vi andra hämtade Saga på dagis, och gav oss iväg till Öppna Förskolan :) Där busade Saga & Tindra GÄRNET!! vi åt mellis, och det målades med vattenfärg, dom ritade, lete med dockor, åkte rutschkana, åkte småbilarna, och gjorde teckningar med figurer som dom klistrade på. mycket pyssel. Superduktiga tjejor <3 Jag & Helene lekte med dom, mös med våra söner, & drack kaffe i vanlig ordning, snackade med andra föräldrar & hade det bra. Efter det tog vi med oss våra barn & gick till pizzerian, där vi åt middag, jag & Saga delade på en hamburgertallrik & Helene & Tindra likaså. Asgott. sen fick tjejerna varsina glassar & påvägen till bussen så lukade det BAJS!!! självklart så hade jag råkat kört den röda faran i HUNDBAJS!!!!!! blää, men det skrattade vi typ bara åt, och torkade bort det, Tack Helene för tvättlapparna ;) hah! sen for jag hem med mina huliganer. var hemma vid 18.45 typ!! pyltade på grisarna varsina pyjamasar, gav dom varsina flarror & VIPS, så sov dom ;) Har verkligen haft en KANONLYCKAD dag, med snälla barn, & underbart sällskap hela dagen. TACK ALLA !!!

har vikt tvätt, kört igång en ny maskin tvätt, plockat ur diskmaskinen, tagit fram kläder till barnen som dom ska ha imorgon, och så. Och nu bara sitter jag, och andas lite. Har en påse nötter här bredvid mig som jag smånallar av =)

nu ska jag kolla facebook, & fortsätta kolla på Efterlyst!

och nu ringde min karl & sa att han var påväg hem <3
onsdagsmys med andra ord ;)


HERRÅÅ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: