LÖÖÖÖRDAG!!!



Vilken ljuvlig lördag hittills :)
Blev väckt strax innan kl 7 imorse av min otroligt mysiga son som ville ha frukost. Och det fick han ju såklart! Seb klev han & jag upp, och kokade en balja kaffe. En stund efter det så vaknade min fina dotter. Hon fick den stora äran att duscha med sin mamma, medans David fick titta på, sittandes i babysittern :) När vi var klara så klädde vi på oss dagens outfit & David somnade undertiden i sittern, så jag & Saga gick ut, Saga lekte, medans jag drack mitt morgonkaffe & rökte några cigg ute i morgonsolen (som förövrigt har försvunnit nu) Gick in efter en stund igen & nu har vi bänkat oss framför barnprogrammet, Saga sitter på 3-hjulingen & jag här i soffan framför datorn. Pappan har vi gett sovmorgon idag, efterssom att jag lär behöva sovmorgon imorgon, då jag ska ut & svina ikväll ;) Ska bli riktigt kul, ska på Tommys växthusfest, skulle komma mellan 50-70 pers :D Förfest hos min bror & hans fina tant, med dom, Emelie, Matte, Stampe, Sork & Malin :) Lär blir lite singstar & guitarrhero ;) Jag gillart :D Kommer sakna barnen & deras pappa, men jag vet att dom kommer ha det bra, då jag sa till Pappan att jag vill vara med & natta våra grisar innan jag drar :) Så dom kommer sova sött o sina sängar när jag far, och Pappan lär väl däcka strax efter det i soffan om jag känner honom rätt ;) Nährå, han ska eventuellt få besök av Robban, om inte Robban bestämmer sig föratt kröka med oss andra :) Kommer säkert bli en bra kväll det känns så nu iallafall :) Är så glad över att barnen har en sån otroligt underbar & snäll Pappa, så slipper jag vara orolig, han är verkligen VÄRLDENS BÄSTA PAPPA, ever <3

Och jag vill att klockan ska gå lite fortare, då vi ska åka till Skönsberg kl 11 & fika med Jimmy & Madde & co :) Har saknat dom sjukt mkt ,ALLIHOPA där ute :) ska försöka övertala Maddiz att följa med ikväll tänkte jag ;)  dom är verkligen helt otroligt underbara människor <3 Avgudar dom massor, och är så glad över att vi & barnen har dom i vårat liv :)

nääh, nu ska jag borsta håret på mitt troll, och busa med henne <3

hejdårå!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: