lördag hela dagen :D



barnen sover middag.
Pappan hugger lite ved, inför vintern & dess mysiga kvällar :)
Känner längtan efter snö nu, och efter JULEN :)
kommer blir så underbart!

Hade så himla trevligt i Skönsberg :)
Saga ÄLSKAR sin Maddizz :P Fick nybakt blåbärspaj, bullar & allt som hör till kaffet ;)
Och pricken över i´t : MADDE SKA FÖLJA MED IKVÄLL :))) faaan vad kul :D
Jimmy ska leka med PappaBulln & agera Chaufför, snälla han :)

Längtar massor tills ikväll (";)
ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL ÖL !!!
haha, kommer bli gräääääjt lixom! Känner att jag är värd en kväll, med  dryga människor omkring mig i en alkoliserad miljö ;) Får bara hoppas att JAG inte blir den som är drygast :/ Men om jag BARA håller mig till öl, så ska det inte vara någe problem ;) kommer bli SUPER!



nääh, småplocka lite medans kidsen sussar kanske?
lär visa sig om jag orkar lyft denna feta röv från soffan ;)

tjingeliiing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: