lördag hela dagen :)



I detta hus har det vart fullt ös sen 7.30 imorse :P
Barnen är på relativt bra humör, och jag hoppas det håller i sig!

Vinkade av PappaBulln vid 7-tiden imorse.
Pussades massor, så vi ska hålla oss tills imorgonkväll då han kommer hem igen ;)
Och om jag har tur så får jag sällskap ikväll tills imorgon, håller tummarna nu :)
Skönt att slippa sova själv med barnen, då jag är skapligt mörkrädd.

David sover sin fm-lur, Saga cyklar runt här hemma & snart ska vi klä på oss & gå ut. Blir väl att gunga lite & leka i sandlådan, och kanske gå över till barnens farföräldrar. Vi ska äta middag ihop med dom idag iallafall, har köpt hem lövbiff, får se vad vi gör utav det, om vi bara steker som dom är, eller om vi gör rullader. Lär visa sig! Gott hursomhelst.

btw så är jag ägare till dom där asheta jeansen jag skrev om igår, fick till&med ta 2 stl mindre än jag hade innan jag blev pregnant med David :) Och måste tillägga att jag hade kunnat ta yttligare en stl mindre, men ville inte riskera att det kändes obekvämt när jag sitter ner med dom, då jag fick upp & igen dom, men dom satt tajt som fan. Såna saker gör mig glad :) ändå har jag misskött min diet sen Saga fyllde, för alltså över en vecka sen, så har jag småfuskat varje dag. Bara att ta nya tag!

Mat handlades det hem oxå, vi skulle egentligen bara handla för en vecka framöver, men det blev ju "storhandling" med tanke på att det behövdes hem blöjor, ersättning & välling & sånt. Men själv maten är bara för ca en vecka framöver, och kalaset gick på typ 1500kr :O helt sjukt., lägg till 500 så får ni summan som vi handlar för när vi STOOOORHANDLAR på riktigt!!! Och då är det i vanliga fall för en hel månad lixom. Faan vad dyrt det börjar bli att köpa mat! jaja, äta bör man..

nääh, höra med Saga om hon vill gå ut kanske.
plocka lite äpplen & plommon ska vi göra.
och stjäla vindruvor ur svärmors växthus, så kan vi slå till med fruktsallad ikväll kanske!

jaja, herrå på ett tag!


Sussa

Tack sötis för din kommentar ;)

Hoppas du klarar av natten, fast det vet jag att du gör!! Men det e ju alltid skoj med sällskap oavsett så hoppas du får det som du skrev :)



Ha en mysig lördag!! Puss puss

PUBLICERAT DEN 2009-09-19 KLOCKAN 10:42:23
BLOGG: http://gangstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: