måndag igen!



jo, nu är det klart, det som jag såg fram emot så mkt igår, är så sjukt nöjd, TACK DANNE!

BÖRJADE MED ATT GÖRA OM MIN SAGA TATO!


SEN BLEV DET EN DAVID-TATO PÅ ÖVERARMEN, SOM SKA BYGGAS UT SEN!


ÄR SÅ HIMLA NÖJD.
och Danne var ju här i princip hela dagen & hann gadda lite annat folk med, som tex min make
denna är ju bara FÖÖÖÖR cool, det passade PappaBulln verkligen  :


och sen prydde han sig med en David-tato han med :) :


vi är grymt nöjda!

Min svägerskas oskuld försvann igår oxå ;)

och slutresultatet : en playboybunny ;) supersööööt!


och sen gaddade sig Emmelie oxå, men det glömde jag fota, hah!

en kanonkväll, med tatueringar, wii-spelande, & massa fikande med sköna människor.
tack alla!





och idag då?
Jag vaknade vid 7-tiden, barnen runt 8.
frullen är avklarad sen nån timme tillbax & David sover en sväng igen.
Saga springer runt här med sin fina dockvagn & leker med sin skrållan :)
Vi skippade Kyrkis idag, då jag är gaaaanska less på folk, efter helgens bravader. Vill bara vara hemma med mina barn & mysa. Ska ut & leka med Saga snart, sen är det dax för lunch & middagsluren för hennes del.

Dagen blir sjukt lugn.
har till&med mobilen på ljudlöst, oförskämt va?? haha!


äääsch! herrå!
Maria

Hej gumman!!

Jag förstår att du är nöjd med dina tatueringar, dom är verkligen super fina!! Hoppas du och Daniel får några myskvällarna i veckan!!!



Kramis

PUBLICERAT DEN 2009-09-14 KLOCKAN 16:34:55
BLOGG: http://alicemammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: