måndagen lider mot sitt slut!



Har haft en strålande dag med Mamma, syster, svägerskan & alla barnen :)
Hittade ÄNTLIGEN en höst/vårjacka till David som jag fastnade för rejält mkt, så de köpte jag faktiskt till min lilla prins :) ny mössa fick han med ;)



Handlade inte så mkt mer, en scarf till Saga, i palestinastuk, så hon kan matcha sin mamma, typ det!

Kom hem & kände mig lat, så Pappan fick köpa hem färdiga micromatlådor till familjen som vi åt till middag. Sen duschade Daniel med bägge barnen, sen var det dax att natta dom små liven. Efter det så damsög & skurade jag alla golven, och har småplockat & kört igång en maskin med tvätt. Tog en dusch & har nu bosatt mig i soffan, och  här bredvid mig ligger min baby & snarkar ;)

imorgon är de BVC som gäller , 3-månaderskollen på David, han blir stora kille på onsdag, alltså 3 månader, jösses vad tiden går fort <3 mammas fina bebis <3 han ska få spruuuuta :((((( stackars liten :(

sjukanmälde Saga imorgon från dagis, då hon fortfarande snorar & hostar om nätterna!
Köpte hem hostmedicin idag, som jag självklart glömde ge henne innan nattning, men får ge henne imorgonbitti istället.

Hoppas på fint väder imorgon, får då blir det en promenad ner till BVC istället för buss.
MÅSTE bli lika hurtig som jag var när Saga var bebis, jag promenerade JÄMT ju, rörde på mig hela tiden.. vad har hänt? jo MammaBulln har blivit bekväm!!! usch & fii på mig!

nääh, nattbloss & sängen vaa?!



GRATTIS PHILIP  PÅ DIN 11-ÅRSDAG, kramar från oss <3





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: