nöffnöff!



okej, sisådärah!
Har laddat en maskin tvätt, plockat undan på diskbänken, småstädat i badrummet, plockat i tvättstugan, städat lite i Sagas rum & så. Funderar på om jag ska slita ur lite sängkläder & tvätta upp, eller om jag spar det till imorgon eftermiddag, då jag är gräsänka, och behöver något att pyssla med. Ska vika undan tvätten som ligger torktumlaren snart så det bara är att lassa upp från tvättmaskinen till tumlaren.

är fortfarande mätt efter frullen, så det blir en ordentlig mellis med SagaBus efter dagis istället för lunch! Hon får ju ändå lunch på dagis. Har inte en aning om vad vi ska laga för middag ikväll. Är egentligen inte sugen på något alls i nuläget, men familjen måste ju matas så något får det bli!

just nu känns det ganska mysigt ute, solen skiner, men våran mätare står bara på 7 plus, kan det verkligen stämma? Satt ju förfaan ute & rökte nyss i linne :/ Och frös bara pyttelite.


undra om min son håller på att vakna :))))))
Det rör sig i vagnen, jeeeeiii MYS-SÄLLSKAP <3
HOPPASHOPPASHOPPAS!!!!!



tjiiiingeeeliiing!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: